Současná situace v souvislosti s koronavirem jsou pro mnoho podnikatelů impulzem k migraci svého podnikání online. Stále pozorujeme zvýšenou poptávku po nových webech, e-shopech nebo marketingových službách. Zakládáme si na osobním přístupu, který zahrnuje i osobní schůzky. To však již nějakou dobu není možné a z toho důvodu jsme i schůzky přemístili do online prostředí. V tomto článku si zjednodušeně představíme, jak jsme se naučili komunikovat se zákazníky online.

I když bychom mohli porušovat Vládní nařízení a scházet se s klienty, rozhodně to dělat nechceme. Chceme chránit sebe, naše blízké, rodiny, naše zaměstnance a samozřejmě také naše klienty. Z toho důvodu jsme osobní schůzky přesunuli online a i když jsme se tohoto způsobu komunikace s klienty a potenciálními klienty báli, zjistili jsme, že je to pro obě strany velmi pohodlné.

Výhody online schůzek

Kromě zmíněné ochrany zdraví jsou online schůzky výhodné pro klienty i nás, protože šetří čas. Díky online setkání se nám navíc rozšířila možnost uskutečnit schůzku i v pozdních večerních nebo časných ranních hodinách. Mnoho klientů tuto možnost využilo.

Kde se sejdeme?

Online schůzka probíhá na platformě, kterou preferuje klient. Umíme se přizpůsobit. Již jsme absolvovali schůzku na platformách Skype, Messenger, Google Meet, Zoom, Jitsi, WhatsApp, Signal a MS Teams.

Pokud máte zájem o naše služby, rozhodně neváhejte a domluvte si s námi nezávaznou schůzku! Rádi Vás uvidíme! A když nebudete chtít, nemusíte si zapínat ani kameru. 🙂